Handelsbetingelser Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)

Forsiden Om Landsforeningen Autisme Spektrum Forstyrrelse Rådgivning Handicappolitik Nyheder Børn og Unge Presse Shop

06-04-2017

Kom med Landsforeningen Autisme i Fårup Sommerland

Vi har været så heldige at få 500 entrebilletter til Fårup Sommerlands arrangement ”En forårsdag i skoven”, som skal gå til jer medlemmer og jeres familier. Se her, hvordan du kan få billetter. Det er først-til-mølle-princippet.

Rutsjebaner, candyfloss og en hyggelig dag med familien. Det er hvad der venter, når Fårup Sommerland søndag den 30. april i år igen åbner dørene op for et helt særligt arrangement.

”En forårsdag i skoven” er en dag, hvor parken er åben for nogle særligt udvalgte, og i år er det blandt andet medlemmer af Landsforeningen Autisme, der har været så heldige at blive inviteret. Arrangementet er weekenden før den officielle åbning, men der vil stadig være fuld gang i forlystelserne og flere af spiseboderne vil være åbne.

Men der er nogle regler, for at kunne få billetterne, så vi sikrer, at flest muligt får chancen for at komme med:

1. Man skal være medlem for af Landsforeningen Autisme.
  2. Billetterne er forbeholdt familier med børn/børnebørn med autisme.
  3. Ét alm. medlemskab til kr. 350,00 udløser 2 billetter.
  4. Ét parmedlemsskab til kr. 700,00 udløser 4 billetter.
  5. Ét BUM-medlemskab til kr. 50,00 udløser 2 billetter.

Medlemsskaberne kan kombineres for at få flere billetter. F.eks. ved at kombinere et almindeligt medlemsskab med et BUM-medlemsskab får man altså 4 billetter.

For at få billetter skal du: sende en mail til Nadja@autismeforening.dk – med fulde navn, adresse og så selvfølgelig hvor mange billetter du ønsker ud fra det medlemskab, du har. HUSK: skriv Fårup i emnefeltet!

Hvis du lige har tegnet et medlemsskab for at kunne være med i ræset om disse billetter, så skriv det i mailen, du sender til Nadja Landsforeningen.

Vi glæder os til at tilbyde mange af jer og jeres børn en forhåbentlig sjov dag i Fårup Sommerland søndag den 30. april 2017. Hvor der vil være mulighed for at hygge sig og prøve forlystelser fra klokken 11.00-16.00, og selvfølgelig få lidt at spise.

Fårup Sommerlands ansatte bruger desuden dagen til at genopfriske og træne deres arbejde, så de beder om forståelse, hvis der bliver lidt ventetid på dagen.

Følg os på Twitter

Landsforeningen Autisme. Banestrøget 19, 2630 Taastrup. Tlf. 70 25 30 65