Handelsbetingelser Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)

Forsiden Om Landsforeningen Autisme Spektrum Forstyrrelse Rådgivning Handicappolitik Nyheder Børn og Unge Presse Shop

07-06-2017

Landsforeningen Autisme søger erfaren økonomimedarbejder

Vi er en udviklingsorienteret handicappolitisk organisation som søger en erfaren og kompetent økonomi-medarbejder. Vi er 6 ansatte i sekretariatet på Blekinge Boulevard i Høje Taastrup, så du skal være indstillet på at arbejde meget selvstændigt og i et miljø, hvor der ikke er langt fra beslutning til handling.

Du skal kunne håndtere vores nuværende økonomisystem Microsoft Dynamics Navision. Du vil få det overordnede ansvar for den økonomiske styring i Landsforeningen og det tilhørende kursus- og konferencesekretariat SIKON.

Dine arbejdsopgaver vil være:

• Debitorstyring
  • Lønudbetaling
  • Momsregnskab
  • Netbanksbetaling samt håndtering af restancer
  • Udarbejdelse af budgetter
  • Afstemning i forhold til budgetter og regnskab
  • Finansbogføring, kreditorbogføring og bogføring
  • Ejendomsfonden samt kvartalvis rapportering til Hovedbestyrelsen
  • Ansøgning af puljemidler (eksempelvis Bladpuljen, Socialministeriets Handicappulje) opfølgning og endelig afregning af de søgte midler.

Du vil løbende have dialog med vores statsautoriserede revisionsfirma Beierholm.

Opgaver i forbindelse med kurser:
SIKON Landsforeningen Autismes Kurser og Konferencer udbyder kurser til forældre, søskende samt professionelle. Derudover arrangerer Landsforeningen en konference i april måned for både forældre og fagfolk med mere end 700 deltagere. Når der udbydes kurser vil du i samarbejde med kursus-sekretæren skulle styre fakturering af kursusdeltagere, herunder elektronisk fakturering til kommunerne samt rykkerprocedure og bogføring.

Vi tilbyder:
En god arbejdsplads med afvekslende opgaver, et godt miljø og høj grad af selvstændighed. Løn efter lønklasse 45 i overenskomst mellem Danske Regioner og Forhandlingsfællesskabet.

Ansættelse snarest mulig. Ansøgningsfrist 16. juni 2017, kl. 14:00.
Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler mandag d. 19. juni.

Ansøgning sendes til job@autismeforening.dk

Du er velkommen til at søge yderligere oplysninger om stillingen hos sekretariatschef Lars Grønlund på l-g@autismeforening.dk eller telefon 30 53 34 52.

Læs mere om Landsforeningen Autisme på www.autismeforening.dk

Følg os på Twitter