Handelsbetingelser Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)

Forsiden Om Landsforeningen Autisme Spektrum Forstyrrelse Rådgivning Handicappolitik Nyheder Børn og Unge Presse Shop

13-03-2018

Stilling nr.1

Project Opportunity i Novo Nordisk søger en ny medarbejder

Project Opportunity er et samarbejde mellem Novo Nordisk, Landsforeningen Autisme og Det Nationale Autismeinstitut. Formålet med Project Opportunity er at fremme beskæftigelsen for mennesker med autisme.

I Project Opportunity, Novo Nordisk, er denne projektstilling ledig fra den 15. maj 2018 – den 15. november 2019. Stillingen er lokaliseret på Novo Nordisk site i Bagsværd.
Stillingen er på 25-30 timer ugentligt.

Den konkrete stilling er i afdelingen DFP BA Support.

For at komme i betragtning til en stilling i Project Opportunity, Novo Nordisk skal du have en autismediagnose, kunne arbejde på ordinære vilkår og opfylde de generelle krav til stillingen.

Arbejdsopgaver
Supportere projektledere med data-analyser
Arkivering, herunder modtage, registrere og gemme dokumentation
Vedligeholdelse og service af databaser
Supportering af ISOtrain (forhåndskendskab ikke nødvendigt)

Dine kvalifikationer:
Detaljeorienteret og du går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde
Arbejder systematisk, struktureret og velorganiseret i tydelige rammer for dit arbejde
Grundighed og præcision
Kan overskue store datamængder – og se på tværs af dem
God til data-analyse
Erfaring med og kendskab til IT, herunder MS Office (Excel og Outlook)
Taler og skriver engelsk. Det skriftlige arbejdssprog i Novo Nordisk er engelsk.

Din uddannelsesmæssige eller erfaringsmæssige baggrund kan være inden for IT eller kontor/administration. Der stilles dog ikke krav om specifik uddannelsesmæssig baggrund. Det vigtigste er at du har de efterspurgte kvalifikationer.

Arbejdet udføres i Novo Nordisk IT systemer og du vil som ny medarbejder få en grundig oplæring i et fast samarbejde med 1-2 kollegaer i afdelingen.
Stillingen er målrettet mennesker med autisme.

Der tages derfor individuelle hensyn til dig i forbindelse med en ansættelse i Novo Nordisk.
Der er en kontinuerlig mentorordning i Project Opportunity med henblik på at sikre din trivsel og et godt samarbejde på arbejdspladsen.

For yderligere information om stillingerne, kontakt faglig leder Linda Schwartz Larsen på Det Nationale Autismeinstitut på tlf.: 44 94 95 93.

Ansøgning, med CV, til stillingen sendes ligeledes til Linda Schwartz Larsen på mail: lsl@detnationaleautismeinstitut.dk senest den 20. april 2018.

Stilling nr. 2

Project Opportunity i Novo Nordisk søger en ny medarbejder
I Project Opportunity, Novo Nordisk, er denne projektstilling ledig fra den 15. maj 2018 – den 15. november 2019. Stillingen er lokaliseret på Novo Nordisk site Måløv.
Stillingen er på 25-30 timer ugentligt.

Den konkrete stilling er i afdelingen Injectable Analytical Development som er en del af CMC Injectable Protein Fomulation i R&D, Novo Nordisk.

Arbejdsopgaver
Du vil blive en del af en organisation som skal leve op til interne og eksterne krav til hvordan vi skal udføre vores arbejde. Disse krav omhandler bl.a. god udførelsespraksis, god dokumentationspraksis, god vedligeholdelsespraksis og god træningspraksis. Dine opgaver vil derfor ligge indenfor disse områder og kan omhandle:

• Gennemgang af vores analysemetoder så de opfylder formalia
• Gennemgang af data for at sikre korrekte data
• Lave statistik på data via kontrolkort for at se om data er stabile over tid
• Sikre god dokumentationspraksis på vores udstyr via logbogsgennemgang
• Tjek af om den enkelte medarbejder har den rigtige træning tildelt
• Sikre der er god orden i vores laboratorier
• Administrative IT opgaver for at opfylde IT-krav bl.a. kommunikation med vores folk i
  Indien

Dine kvalifikationer
Detaljeorienteret og går op i kvaliteten af dit arbejde
God til at løse administrative opgaver og sætte ting i system
Arbejder systematisk, struktureret og velorganiseret
Kan overskue større mængder data og kan se på tværs af dem
God til at strukturere data
Erfaring med og kendskab til IT, herunder MS Office (Excel og Outlook)
Taler og skriver engelsk - det skriftlige arbejdssprog i Novo Nordisk er engelsk.
Din uddannelsesmæssige eller erfaringsmæssige baggrund kan være naturvidenskabelig og eventuel akademisk. Der stilles dog ikke krav om specifik uddannelsesmæssig baggrund. Det vigtigste er, at du har de efterspurgte kvalifikationer.
Stillingen er målrettet mennesker med autisme.

Følg os på Twitter

Landsforeningen Autisme. Banestrøget 19, 2630 Taastrup. Tlf. 70 25 30 65