Handelsbetingelser Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)

Forsiden Om Landsforeningen Autisme Spektrum Forstyrrelse Rådgivning Handicappolitik Nyheder Børn og Unge Presse Shop

06-04-2018

Kom gratis til en særlig dag i Fårup Sommerland

Vi har i år fået 500 entrebilletter til Fårup Sommerlands arrangement ”En forårsdag i skoven”, som er til jer medlemmer og jeres familier. Se her, hvordan du kan få billetter.

Rutsjebaner, candyfloss og en hyggelig dag med familien. Det er hvad der venter, når Fårup Sommerland søndag den 22. april i år åbner dørene op for et helt særligt arrangement.

”En forårsdag i skoven” er en dag, hvor parken er åben for nogle særligt udvalgte, og i år er det blandt andet medlemmer af Landsforeningen Autisme, der har været så heldige at blive inviteret. Arrangementet er weekenden før den officielle åbning, men der er stadig fuld gang i forlystelserne og flere af spiseboderne er åbne.

Der er dog nogle krav, for at kunne få fat i nogle af de 500 billetter, vi har. På den måde sikrer vi, at flest muligt får chancen for at komme med:

1. Man skal være medlem for af Landsforeningen Autisme.

2. Billetterne er forbeholdt familier med børn/børnebørn.

3. Ét alm. medlemskab til kr. 350,00 udløser 4 billetter. Og man kan derfor få 8      billetter med et parmedlemsskab.

4. Der er en symbolsk betaling på 50 kroner, som skal indbetales til os på: reg. nr: 5323 og konto nr: 0319209. Det går til forsendelsen til jer og administration. HUSK at skrive dit navn i kommentarfeltet på overførslen.

For at få billetter skal du: sende en mail til kontor@autismeforening.dk – med dit fulde navn, adresse, medlemsnummer og så selvfølgelig hvor mange billetter du ønsker ud fra det medlemskab, du/I har. HUSK: skriv Fårup i emnefeltet!

Hvis du lige har tegnet et medlemsskab, så skriv det i mailen.

Vi glæder os til at tilbyde mange af jer og jeres børn en forhåbentlig sjov dag i Fårup Sommerland søndag den 22. april 2018. Hvor der vil være mulighed for at hygge sig og prøve forlystelser fra klokken 11.00-16.00, og selvfølgelig få lidt at spise.

Fårup Sommerlands ansatte bruger desuden dagen til at genopfriske og træne deres arbejde, så de beder om forståelse, hvis der bliver lidt ventetid på dagen.

Følg os på Twitter

Landsforeningen Autisme. Banestrøget 19, 2630 Taastrup. Tlf. 70 25 30 65